ZWROTY 😟

Mamy świadomość, iż nie każdy produkt może spełnić Państwa oczekiwania. Jeżeli rozmiar, barwa, czy odcień nie jest taki jak sobie Państwo wymarzyliście – skontaktujcie się z nami, a być może znajdziemy dla Państwa idealny produkt zastępczy.

Jeżeli jednak są Państwo przekonani, że dany produkt nie jest dla Was, zgodnie z aktualnymi przepisami prawnymi (Ustawa z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta), macie Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14-stu dni (od dnia, w którym dostarczono do Państwa przesyłkę) bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, proszę poinformujcie nas mailowo, o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia, składając wypełniony i podpisany wniosek dostępny do pobrania:

Należy go wydrukować, wypełnić i przesłać (skan lub wyraźne zdjęcie) na adres e-mail naszego sklepu: sklep@zaciszny.zakatek.zawoja.pllub poprzez ten formularz kontaktowy:

Następnie prosimy spakować dokładnie produkt, aby ograniczyć ryzyko uszkodzenia podczas transportu i wysłać na nasz adres:

Zaciszny Zakątek Zawoja

Zawoja 1811

34-222 Zawoja

Zwrotu płatności dokonamy niezwłocznie na wskazany przez Państwa numer rachunku bankowego po otrzymaniu oraz zweryfikowaniu stanu produktu (widocznych śladów użytkowania, stopnia zużycia materiału, itp.). Należy bowiem pamiętać, że zwracany przedmiot powinien być w takim samym stanie, w jakim został dostarczony. 

 Zgodnie z prawem (Ustawa z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta) Kupujący "ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy". 

Oznacza to, że możecie Państwo bez obaw sprawdzić przedmiot w taki sposób, w jaki moglibyście to zrobić w sklepie stacjonarnym. Jeżeli jednak przekroczycie ten dozwolony zakres testowań, możecie zostać obciążeni kosztami utraty części wartości zakupionego towaru. 

Podsumowując: w sytuacji, gdy zajdzie potrzeba zwrotu towaru prosimy zadbać, by produkt były w stanie w jakim sami chcieliby je Państwo kupić (niezniszczone, nierozerwane, kompletne, nieuszkodzone, itp.). 

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa Kupujący i nie jest on zwracany w przypadku zwrotu produktu.


REKLAMACJE 💥

Proszę pamiętać, że do reklamacji uprawnia towar sprawdzony uprzednio przy przedstawicielu firmy kurierskiej. Jeżeli paczka zawierała widoczne ślady uszkodzenia, rozerwania, wcześniejszych prób otwarcia, bądź inne świadczące o nienależytym traktowaniu podczas transportu wymagane jest sporządzenie w obecności kuriera protokołu szkody uwzględniającego wszelkie uwagi dotyczące przesyłki.

Reklamacji nie podlega produkt wykorzystywany niezgodnie z przeznaczeniem, eksploatowany sprzecznie z zaleceniami, niewłaściwie używany, uszkodzony z winy Użytkownika.

Za szkody wywołane użytkowaniem produktów niezgodnie z ich przeznaczeniem, nadużycie produktów, bądź użytkowanie niezgodne z przepisami prawa odpowiada Klient.

W przypadku stwierdzenia domniemanej wady fizycznej, w pierwszej kolejności prosimy o kontakt mailowy (sklep@zaciszny.zakatek.zawoja.pl), bądź telefoniczny (604-643-167) z nami, co pozwoli na szybkie  przedstawienie przez nas dalszej procedury postępowania. 


SZCZEGÓŁOWA PROCEDURA REKLAMACYJNA

W celu złożenia reklamacji prosimy w wiadomości e-mail załączyć:

 dowód zakupu lub inne potwierdzenie zakupu, ewentualnie wystarczy numer zamówienia

możliwie dokładny opis usterki towaru (z załączonymi zdjęciami wskazującymi wadę) oraz żądaniem Kupującego;

dane kontaktowe (imię, nazwisko, adres, telefon)


O postępach zgłoszenia będziemy na bieżąco informować za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od dnia ich wpłynięcia.

Uprawnienia gwarancyjne:
Kupujący na podstawie gwarancji uprawniony jest do żądania naprawy uszkodzonego produktu, bądź do jego wymiany. W przypadku braku możliwości naprawy, bądź wymiany uprawniony jest do żądania rozwiązania umowy sprzedaży.